Badanie Tajemniczy Gość (ang. Mystery Shopper) to badanie jakości serwisu kelnerskiego oraz ocena doświadczenia restauracyjnego Gości. W szerszym rozumieniu służy do kontroli i oceny wszystkich parametrów ścieżki sprzedaży, od powitania do przyjęcia płatności czy obsługi reklamacji.
W oparciu o indywidualne standardy obsługi badanego lokalu, przygotowujemy szczegółowy kwestionariusz, który w czasie badania wypełniany jest przez odpowiednio przeszkolonego pracownika naszej firmy. Celem badania nie jest wyszukiwanie błędów i niedociągnięć za wszelką cenę, tylko możliwie wierne opisanie wizyty w danym lokalu.
Po zebraniu wszystkich wyników, przechodzimy do wskazania etapu (bądź etapów) obsługi, który wymaga poprawy, a następnie opracowujemy odpowiedni plan naprawczy. Podsumowaniem badania jest szczegółowy raport zawierający niezbędne informacje niezbędne do obrania odpowiedniego kierunku zmian.
Przykłady wykorzystania metody Tajemniczy Gość:
Jeśli uważasz, że takie badanie w Twoim lokalu ma sens - zgłoś się do nas wypełniając formularz w zakładce KONTAKT lub tu.