Tajemniczy Gość

USŁUGA OBEJMUJE:
  • określenie obszarów badawczych
  • opracowanie sprofilowanego kwestionariusza
  • przeprowadzenie badania
  • szczegółowa analiza wyników i podsumowanie

Badanie Tajemniczy Gość (ang. Mystery Shopper) to badanie jakości serwisu kelnerskiego oraz ocena doświadczenia restauracyjnego Gości. W szerszym rozumieniu służy do kontroli i oceny wszystkich parametrów ścieżki sprzedaży, od powitania do przyjęcia płatności czy obsługi reklamacji.

W oparciu o indywidualne standardy obsługi badanego lokalu, przygotowujemy szczegółowy kwestionariusz, który w czasie badania wypełniany jest przez odpowiednio przeszkolonego pracownika naszej firmy. Celem badania nie jest wyszukiwanie błędów i niedociągnięć za wszelką cenę, tylko możliwie wierne opisanie wizyty w danym lokalu.

Po zebraniu wszystkich wyników, przechodzimy do wskazania etapu (bądź etapów) obsługi, który wymaga poprawy, a następnie opracowujemy odpowiedni plan naprawczy. Podsumowaniem badania jest szczegółowy raport zawierający niezbędne informacje niezbędne do obrania odpowiedniego kierunku zmian.

Przykłady wykorzystania metody Tajemniczy Gość:

  • badanie jakości pracy pracowników;
  • badanie wiedzy merytorycznej i umiejętności sprzedażowych pracowników;
  • weryfikacja przestrzegania standardów obsługi czy wiedzy wyniesionej ze szkoleń;
  • weryfikacja negatywnych opinii z zewnątrz;
  • ocena uczciwości pracowników wobec Gości i pracodawcy;
  • kontrola czystości lokalu, dress code pracowników;
  • badanie konkurencji w branży.

Jeśli uważasz, że takie badanie w Twoim lokalu ma sens - zgłoś się do nas wypełniając formularz w zakładce KONTAKT lub tu.

Umów się na bezpłatną konsultację
Skontaktuj się z nami
BON VIVANT SP. Z O.O.
ul. Hoża 61 lok. U1
00-682 Warszawa
biuro@bvad.pl
+48 535 444 451
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram