Obiektywna ocena jakości serwisu w Twojej restauracji
Chcesz poznać prawdziwe doświadczenia swoich Gości i zidentyfikować obszary do poprawy w obsłudze? Badanie Tajemniczy gość (ang. Mystery Shopper) to niezastąpione
narzędzie do obiektywnej oceny jakości serwisu kelnerskiego oraz całościowego doświadczenia restauracyjnego Gości. W szerszym rozumieniu, służy ono do kontroli i oceny wszystkich parametrów ścieżki sprzedaży – od powitania, przez przyjęcie zamówienia i płatności, aż po obsługę reklamacji.
W Bon Vivant Advisory (BVA) przeprowadzamy badanie Tajemniczy Gość, które dostarczy Ci bezcennych informacji o funkcjonowaniu Twojego lokalu z perspektywy Klienta.
Na czym polega usługa Tajemniczy gość?
Nasze badanie to precyzyjnie zaplanowany proces, który obejmuje:
- Określenie obszarów badawczych: wspólnie z Tobą ustalamy, które aspekty funkcjonowania Twojej restauracji są kluczowe do oceny. Mogą to być konkretne etapy obsługi, zachowanie personelu, czystość lokalu czy jakość serwowanych dań.
- Opracowanie sprofilowanego kwestionariusza: w oparciu o indywidualne standardy obsługi Twojego lokalu oraz określone obszary badawcze, przygotowujemy szczegółowy kwestionariusz. Jest on narzędziem do zbierania danych podczas wizyty Tajemniczego Gościa.
- Przeprowadzenie badania: odpowiednio przeszkolony pracownik naszej firmy wciela się w rolę zwykłego Gościa i dokonuje wizyty w Twojej restauracji, wypełniając kwestionariusz. Celem badania nie jest wyszukiwanie błędów i niedociągnięć za wszelką cenę, lecz możliwie wierne opisanie wizyty w danym lokalu, z zachowaniem obiektywizmu.
- Szczegółowa analiza wyników i podsumowanie: po zebraniu wszystkich danych przeprowadzamy dogłębną analizę. Wskazujemy konkretne etapy (lub etapy) obsługi, które wymagają poprawy. Podsumowaniem badania jest szczegółowy raport zawierający niezbędne informacje do podjęcia trafnych decyzji i obrania odpowiedniego kierunku zmian, a także opracowujemy konkretny plan naprawczy.
Przykłady wykorzystania metody Tajemniczy gość:
Metoda Tajemniczy Gość to wszechstronne narzędzie, które może być wykorzystane do:
- Badania jakości pracy pracowników: ocena zaangażowania, uprzejmości i profesjonalizmu personelu.
- Badania wiedzy merytorycznej i umiejętności sprzedażowych pracowników: sprawdzenie znajomości menu, technik sprzedaży sugestywnej i zdolności do obsługi Klienta.
- Weryfikacji przestrzegania standardów obsługi czy wiedzy wyniesionej ze szkoleń: upewnienie się, że szkolenia przekładają się na codzienne działania.
- Weryfikacji negatywnych opinii z zewnątrz: potwierdzenie lub wykluczenie powtarzających się skarg Gości.
- Oceny uczciwości pracowników wobec Gości i pracodawcy: kontrola zgodności z procedurami i rozliczeniami.
- Kontroli czystości lokalu, dress code'u pracowników: sprawdzenie, czy standardy higieny i wyglądu są przestrzegane.
- Badania konkurencji w branży: zrozumienie mocnych i słabych stron konkurentów z perspektywy Klienta.
OD 10 LAT NA RYNKU
Inwestuj w jakość obsługi – zwiększ satysfakcję Gości i zyski!
Badanie Tajemniczy Gość to klucz do zrozumienia rzeczywistych doświadczeń Twoich Klientów i identyfikacji obszarów, które wymagają natychmiastowej poprawy. Dzięki obiektywnej ocenie możesz szybko wdrożyć zmiany, które przełożą się na większą satysfakcję Gości, lepsze opinie i, co najważniejsze, wyższe zyski.
Gotów poznać prawdę o swoim lokalu?
Jeżeli uważasz, że takie badanie w Twoim lokalu ma sens – zgłoś się do nas! Z Bon Vivant Advisory (BVA) przekształcisz wyzwania w sukces!
Koszt usługi: 1500 zł netto
Najczęściej zadawane pytania
Czy Tajemniczy Gość szuka tylko błędów i niedociągnięć?
Absolutnie nie! Chociaż badanie ma na celu zidentyfikowanie obszarów do poprawy, jego głównym celem jest możliwie wierne i obiektywne opisanie całego doświadczenia
Gościa. Audytor ocenia wszystkie aspekty: od powitania, przez znajomość menu przez personel, jakość dań, czystość, atmosferę, aż po proces płatności i pożegnanie. Celem jest
dostarczenie pełnego obrazu sytuacji, który pozwoli Ci docenić to, co działa dobrze, a także precyzyjnie wskazać, gdzie potrzebne są zmiany, aby podnieść jakość serwisu i zadowolenie Klientów.
Co otrzymam po przeprowadzeniu badania i jak te wyniki pomogą mi w działaniu?
Po przeprowadzeniu badania otrzymasz szczegółowy raport, który będzie zawierał nie tylko wyniki i obserwacje z wizyty, ale przede wszystkim precyzyjną analizę mocnych stron i
obszarów wymagających poprawy. Wskażemy konkretne etapy obsługi, które wymagają interwencji, a następnie wspólnie opracujemy plan naprawczy z konkretnymi rekomendacjami i działaniami do wdrożenia. Ten raport to bezcenna informacja zwrotna, która pozwoli Ci podjąć świadome decyzje, usprawnić procesy, przeszkolić zespół i ostatecznie – zwiększyć satysfakcję Gości i zyski Twojej restauracji.
Zobacz nasze usługi i rozwiązania dopasowane do realnych potrzeb Twojego biznesu.
Audyt operacyjny dla gastronomii
Widzisz problem, ale nie wiesz, gdzie popełniasz błędy?
Zobacz więcej
Nowy koncept gastronomiczny
Masz pomysł na nową restaurację, ale nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz więcej
Doradztwo gastronomiczne
Czy marzysz o tym, aby Twoja restauracja była miejscem pełnym zadowolonych Gości?
Zobacz więcej
Biznesplan dla nowego konceptu gastronomicznego
Planujesz otwarcie własnej restauracji i szukasz drogowskazu, który zapewni Ci bezpieczny start?
Zobacz więcej
Tajemniczy Gość
Jeśli uważasz, że takie badanie w Twoim lokalu ma sens - zgłoś się do nas.
Zobacz więcej
Zarządzanie kosztami
Twój lokal nie zarabia tyle ile powinien, a lista wydatków wydaje się nie mieć końca?
Zobacz więcej
Inżynieria menu
Które dania z Twojej karty sprzedają się najlepiej?
Jaki jest ich food cost i jaką mają marżę?
Zobacz więcej
Zarządzanie surowcami i dostawcami
W Twojej restauracji marnuje się dużo jedzenia, a cotygodniowe remanenty to uciążliwy obowiązek?
Zobacz więcej
Usługa dla inwestorów
Usługa dla inwestorów: Kompleksowe wsparcie dla inwestorów zagranicznych w procesie wejścia na polski rynek gastronomiczny i otwierania nowych lokali.
Zobacz więcej
Product Development
Masz pomysł na produkt, usługę czy rozwiązanie dla gastronomii, ale nie wiesz jak je sprzedać?
Zobacz więcej
Chain Development
Prowadzisz dobrze prosperujący lokal, a kolejne lokalizacje odnoszą sukcesy?
Zobacz więcej
Rebranding & Redesign
Twoja restauracja ma już swoje lata świetności za sobą?
Zobacz więcej
Trend Spotting
Monitoring i analiza globalnych oraz lokalnych trendów gastronomicznych, pozwalający wyprzedzić konkurencję i innowować ofertę.
Zobacz więcej
Sukcesja 2.0
Program wsparcia dla młodego pokolenia właścicieli w procesie przejmowania rodzinnych biznesów gastronomicznych, ich modernizacji i budowania autorytetu.
Zobacz więcej
Remanent / Inwentaryzacja
Profesjonalna, zewnętrzna kontrola i weryfikacja zapasów w restauracji, mająca na celu optymalizację kosztów i minimalizację strat
Zobacz więcej
Fotografia kulinarna
Nasza firma dobierze inspiracje, przygotuje linie kreatywne, przedstawi zdjęcia referencyjne oraz poprowadzi nadzór nad sesją.
Zobacz więcej
Technologia kuchni
Sercem każdej restauracji jest kuchnia, a jej prawidłowe funkcjonowanie w dużej mierze zależy od projektu technologicznego i wyposażenia.
Zobacz więcej
Badanie rynku gastronomicznego
Skorzystaj ze wsparcia Bon Vivant Advisory i wykonaj profesjonalne badanie rynku gastronomicznego.
Zobacz więcej
Szkolenia dla branży gastronomicznej
Zapewnimy specjalistyczne szkolenia dla managerów, barmanów i kelnerów, podnosząc ich kwalifikacje i jakość obsługi.
Zobacz więcej