Chcesz otworzyć restaurację lub kawiarnię, ale nie wiesz, czy Twój pomysł ma szansę powodzenia? Skorzystaj ze wsparcia Bon Vivant Advisory i wykonaj profesjonalne badanie rynku gastronomicznego.
W ramach badania rynku gastronomicznego przeprowadzamy szczegółową analizę konkurencji, skupiając się przede wszystkim na rynku lokalnym, jednak sprawdzamy też potencjał Twojego pomysłu w skali kraju, w którym chcesz prowadzić swoją działalność.
Spojrzenie na Twoją lokalną konkurencję jest dla nas najważniejsze, ponieważ dzięki temu możemy łatwiej i precyzyjniej wyznaczyć niszę. Jednocześnie, na bieżąco śledzimy także trendy na światowym rynku gastronomicznym – szukamy innowacyjnych rozwiązań, które adaptujemy na potrzeby polskiego rynku. Dlatego masz pewność, że to co robimy jest zgodne nie tylko z potrzebami Gości, możliwościami rynku, ale też nowatorskie i odkrywcze.
Restauracja czy kawiarnia to przede wszystkim miejsce dla Gości. Kiedy dowiesz się już, czy Twój pomysł ma sens, kolejnym krokiem jest dostosowanie oferty gastronomicznej do potrzeb i oczekiwań Twojej grupy docelowej.
Nie wiesz jeszcze, do kogo kierować swoje usługi?
Nic straconego!
W BVA pomagamy Ci znaleźć i określić najlepszą grupą docelową, dzięki której – wraz z nowatorskim pomysłem – stworzysz niezapomniane miejsce na kulinarnej mapie Polski.
Jak długo trwa badanie rynku gastronomicznego?
Przeciętny czas na wykonanie badania rynku dla branży gastronomicznej to kilka tygodni, podczas których zbieramy i analizujemy wszystkie potrzebne dane, spotykamy się z Tobą, aby doprecyzować kwestie koncepcyjne i stworzyć prognozę Twojego przedsięwzięcia.
Wiem, że w mojej okolicy moja restauracja nie miałaby żadnej konkurencji. Do czego potrzebne mi jest badanie rynku?
Brak konkurencji może być ogromnym ułatwieniem i przeszkodą jednocześnie i nie zawsze gwarantuje sukces. Nie masz bowiem pewności, czy Twój pomysł spodoba się potencjalnym Gościom. Pod uwagę należy wziąć nie tylko innowacyjny koncept, ale też możliwości i popyt na danym rynku. Dlatego tak ważne jest również analityczne spojrzenie na grupę odbiorców, do której kierowana będzie Twoja oferta. W końcu wiele innowacyjnych firm i produktów upadło właśnie ze względu na brak zainteresowania ze strony konsumenta, a w tym przypadku Gościa restauracji.
Ile kosztuje badanie rynku gastronomicznego?
Koszt badania rynku gastronomicznego zależy od złożoności problemu. Każdą wycenę dostosowujemy indywidualnie do potrzeb Klienta. Interesuje Cię badanie rynku dla gastronomii? Zachęcamy do skorzystania z darmowej konsultacji.