Twój lokal ma dużo Gości i dobre opinie, a zyski są wciąż małe?
Widzisz problem, ale nie wiesz, gdzie popełniasz błędy?

To częste pytania, z którymi zgłaszają się do nas nasi klienci. W końcu pracując długie godziny w restauracji możesz łatwo stracić zdolność obiektywnego spojrzenia na swój biznes.

Odpowiedzią jest audyt operacyjny.

Na czym polega audyt operacyjny?

W ramach audytu obserwujemy, przysłuchujemy się i analizujemy. Na tej podstawie, wyznaczamy główne obszary do poprawy i wspólnie opracowujemy plan naprawczy.

Nasz audyt skupia się na wielu aspektach, takich jak: ocena efektywności operacyjnej, ewaluacja pracy kadry zarządzającej czy sprawdzenie wiedzy i umiejętności kadry niższego szczebla.

Przeprowadzamy również badania typu Tajemniczy Klient, podczas którego oceniamy funkcjonowanie restauracji z perspektywy Gościa.

Audyt operacyjny – sprawdź, jak działa Twoja restauracja i zarabiaj więcej!

Audyt operacyjny to proces, na który składa się wielu etapów, jednak wszystkie prowadzą do jednego celu - lepszego funkcjonowania Twojego punktu gastronomicznego i – w efekcie – zwiększenia zysku.

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo trwa audyt operacyjny? 

Wszystko zależy od Twoich potrzeb. Z reguły nasz audyt trwa od 1 do kilku dni, ale nie stosujemy sztywno określonych ram czasowych. Najważniejszy jest dla nas efekt i rozwiązanie Twojego problemu.

Z jakich etapów składa się audyt operacyjny?

  1. Pierwszy etap to darmowa konsultacja, na której lepiej poznajemy Twoją sytuację i proponujemy wstępne rozwiązania oraz przedstawiamy koszt usługi.
  2. Następnie przygotowujemy dla Ciebie umowę.
  3. Po podpisaniu umowy prosimy Cię o przesłanie niezbędnych do wykonania audytu dokumentów, spotykamy się z menadżerami, kelnerami i barmanami (jeśli jest taka potrzeba).
  4. Po zebraniu i przeanalizowaniu wszystkich danych, przekazujemy Ci końcowy raport wraz z gotowym do wdrożenia planem działania.
  5. Po upływie miesiąca spotykamy się na rozmowie kontrolnej, żeby sprawdzić, czy wdrażanie procesu naprawczego idzie zgodnie z planem.

 Jak przygotować się do audytu operacyjnego? 

Im więcej danych źródłowych nam dostarczysz, tym szybciej znajdziemy miejsca wymagające naszej uwagi - ale nawet jeżeli dane będą szczątkowe – to będziemy w stanie je odtworzyć i uzupełnić.

Na początek wystarcza nam przekrojowe spojrzenie na funkcjonowanie operacyjne biznesu w ostatnich trzech miesiącach: analizujemy między innymi strukturę kosztów i przychodów, grafiki pracownicze i zakupiony towar. Badamy wszystkie aspekty funkcjonowania firmy, ale nie przejmuj się, bo cały ciężar tego procesu bieżemy na siebie.

Ile kosztuje audyt operacyjny?

Cena audytu operacyjnego jest stała i wynosi 2500 zł netto.

Chcesz otworzyć restaurację lub kawiarnię, ale nie wiesz, czy Twój pomysł ma szansę powodzenia? Skorzystaj ze wsparcia Bon Vivant Advisory i wykonaj profesjonalne badanie rynku gastronomicznego.

Na czym polega badanie rynku gastronomicznego?

W ramach badania rynku gastronomicznego przeprowadzamy szczegółową analizę konkurencji, skupiając się przede wszystkim na rynku lokalnym, jednak sprawdzamy też potencjał Twojego pomysłu w skali kraju, w którym chcesz prowadzić swoją działalność.

Spojrzenie na Twoją lokalną konkurencję jest dla nas najważniejsze, ponieważ dzięki temu możemy łatwiej i precyzyjniej wyznaczyć niszę. Jednocześnie, na bieżąco śledzimy także trendy na światowym rynku gastronomicznym – szukamy innowacyjnych rozwiązań, które adaptujemy na potrzeby polskiego rynku. Dlatego masz pewność, że to co robimy jest zgodne nie tylko z potrzebami Gości, możliwościami rynku, ale też nowatorskie i odkrywcze.

Badanie rynku gastronomicznego – znajdź swoją niszę i podbij serca nowych Gości!

Restauracja czy kawiarnia to przede wszystkim miejsce dla Gości. Kiedy dowiesz się już, czy Twój pomysł ma sens, kolejnym krokiem jest dostosowanie oferty gastronomicznej do potrzeb i oczekiwań Twojej grupy docelowej.

Nie wiesz jeszcze, do kogo kierować swoje usługi?

Nic straconego!

W BVA pomagamy Ci znaleźć i określić najlepszą grupą docelową, dzięki której – wraz z nowatorskim pomysłem – stworzysz niezapomniane miejsce na kulinarnej mapie Polski.

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo trwa badanie rynku gastronomicznego? 

Przeciętny czas na wykonanie badania rynku dla branży gastronomicznej to kilka tygodni, podczas których zbieramy i analizujemy wszystkie potrzebne dane, spotykamy się z Tobą, aby doprecyzować kwestie koncepcyjne i stworzyć prognozę Twojego przedsięwzięcia.

Wiem, że w mojej okolicy moja restauracja nie miałaby żadnej konkurencji. Do czego potrzebne mi jest badanie rynku? 

Brak konkurencji może być ogromnym ułatwieniem i przeszkodą jednocześnie i nie zawsze gwarantuje sukces. Nie masz bowiem pewności, czy Twój pomysł spodoba się potencjalnym Gościom. Pod uwagę należy wziąć nie tylko innowacyjny koncept, ale też możliwości i popyt na danym rynku. Dlatego tak ważne jest również analityczne spojrzenie na grupę odbiorców, do której kierowana będzie Twoja oferta. W końcu wiele innowacyjnych firm i produktów upadło właśnie ze względu na brak zainteresowania ze strony konsumenta, a w tym przypadku Gościa restauracji.

Ile kosztuje badanie rynku gastronomicznego? 

Koszt badania rynku gastronomicznego zależy od złożoności problemu. Każdą wycenę dostosowujemy indywidualnie do potrzeb Klienta. Interesuje Cię badanie rynku dla gastronomii? Zachęcamy do skorzystania z darmowej konsultacji.

Planujesz otwarcie własnego biznesu? Masz pomysł na nową restaurację, ale nie wiesz od czego zacząć?

Dobry pomysł to jedno, a jego realizacja to drugie. W ramach tej usługi tworzymy koncepty od A do Z i przygotowujemy biznesplan, który obejmuje takie elementy jak:

Na przestrzeni lat naszej pracy stworzyliśmy odpowiednie narzędzia zabezpieczające skuteczne przeprowadzenie projektu. Zapewniamy wsparcie na każdym etapie tworzenia konceptu, aż do momentu otwarcia i wizyty pierwszych Gości.

Dysponujemy również portfolio gotowych konceptów, które z przyjemnością wprowadzimy na polski rynek gastronomiczny.

Jeśli masz już gotowy pomysł skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się całą resztą.

BON VIVANT SP. Z O.O.
ul. Hoża 61 lok. U1
00-682 Warszawa
biuro@bvad.pl
+48 535 444 451
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram