Twój lokal ma dużo Gości i dobre opinie, a zyski są wciąż małe?
Widzisz problem, ale nie wiesz, gdzie popełniasz błędy?
To częste pytania, z którymi zgłaszają się do nas nasi klienci. W końcu pracując długie godziny w restauracji możesz łatwo stracić zdolność obiektywnego spojrzenia na swój biznes.
Odpowiedzią jest audyt operacyjny.
W ramach audytu obserwujemy, przysłuchujemy się i analizujemy. Na tej podstawie, wyznaczamy główne obszary do poprawy i wspólnie opracowujemy plan naprawczy.
Nasz audyt skupia się na wielu aspektach, takich jak: ocena efektywności operacyjnej, ewaluacja pracy kadry zarządzającej czy sprawdzenie wiedzy i umiejętności kadry niższego szczebla.
Przeprowadzamy również badania typu Tajemniczy Klient, podczas którego oceniamy funkcjonowanie restauracji z perspektywy Gościa.
Audyt operacyjny to proces, na który składa się wielu etapów, jednak wszystkie prowadzą do jednego celu - lepszego funkcjonowania Twojego punktu gastronomicznego i – w efekcie – zwiększenia zysku.
Jak długo trwa audyt operacyjny?
Wszystko zależy od Twoich potrzeb. Z reguły nasz audyt trwa od 1 do kilku dni, ale nie stosujemy sztywno określonych ram czasowych. Najważniejszy jest dla nas efekt i rozwiązanie Twojego problemu.
Z jakich etapów składa się audyt operacyjny?
Jak przygotować się do audytu operacyjnego?
Im więcej danych źródłowych nam dostarczysz, tym szybciej znajdziemy miejsca wymagające naszej uwagi - ale nawet jeżeli dane będą szczątkowe – to będziemy w stanie je odtworzyć i uzupełnić.
Na początek wystarcza nam przekrojowe spojrzenie na funkcjonowanie operacyjne biznesu w ostatnich trzech miesiącach: analizujemy między innymi strukturę kosztów i przychodów, grafiki pracownicze i zakupiony towar. Badamy wszystkie aspekty funkcjonowania firmy, ale nie przejmuj się, bo cały ciężar tego procesu bieżemy na siebie.
Ile kosztuje audyt operacyjny?
Cena audytu operacyjnego jest stała i wynosi 2500 zł netto.